You is so stupid

Shueeeez ladies and gentlemen thihi!

Nu har två brudar till undrat om min blogg är seriös. Helloooo? Såklart den är seriös! Jag är seriös, min blogg är seriös, allt är seriöst! Sluta fråga liksom dummhuven. Och om jag inte var seriös, tror ni liksom att jag typ skulle säga det elläh? You is stupid!

Okej, nog pratat om det här, nu pratar vi om mig själv istället hihi. Mötte som sagt upp Ellix, Ralle, Jessca, Bianci, Martin och Schwejni förut, Wecke och Sebbuz sötnos var också med. Vi drev runt en stund mellan olika korvkioser och ended up on Donken. Jag åt en liten pommes frites och en milkshake, haha fyfan vilken jävla fettotjockis jag är haha! Strulade med Sebbuz lite. Och Ralle också faktiskt, på toan när ingen såg. Ska jag vara ärlig så är Sebbuz bättre. Ralle är lite slemmig och "hehehe puss oj en tutte heheh så fin" och Sebbuz är lite mer "yeah sexy bitch let's fuck!". Sen satt vi bara där en stund och chillade gaaalet.

Dagens outfit är svarta tights, leopardlinne (rätt långt, lite som en klänning), svart kort "trenchcoat", svarta gympaskor och leoparddiadem. Har satt i löshåret nu också! Så sjukt fint. Ser så oäkta ut, mums...
Som ni kanske märkt så gillar fjortisar att använda sommarkläder; shorts, tights, kjolar, linnen, solglasögon osv i mars redan. Det är inte för vi gillar att visa hud och göra småpöjksen lite extra kåta som man kanske kan tro, utan det är faktiskt för att vi gillar att frysa! Det är skönt och dessutom ser man smalare ut.

Kyss och smek vuxeklek §§§


Kommentarer
Postat av: Fjåårtizzzzzzzz

Eru dumm eller!!!!!!Man säger: are you nutttzz!!

2009-11-05 @ 18:26:58
URL: http://narremee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0