Telefonsamtal nyss

Sebbuz ringde på mobben!
J = Jag
S = Sebbuz
FF = Folk på Fest

J: Hallååååå de e Fjortis...
FF: Ööööhhh ääähh skriiiiik hahahahah ööööhhh
S: Tjaaaa baby! Allt bra merej eller?
J: Tjena älsklingspojken, jag mår skitbra! Fest på G hos dig eller?
S: Inte hos MIG så skulle jag ju sagt till DIG!
J: Naw, gulligt av dig
FF: Ääääähhhhh öhhhh ge mig öl!
S: Fest hos Danne! Danne the man! Ya know!
J: Jag vet Sebbuz jag vet...
S: Är du full gumman?
J: Hahaha jag? Nej jag är hemma! Det är du som är full! Är du full?
FF: ÖÖL!
...
J: Hallå baby?
S: Jaaaahhhpp jag är full jajemensan! Och jävligt kåt gummanälskling
J: Baby jag hör dig inte kan du inte typ lägga dig under bordet eller gå in på toan?
S: Ah okej... åh fan! Hahaha! Några som knullade på toan... nej okej då lägger mig här... *DUNS*
J: Åh äntligen tack sweetiiee
S: Jag är kåt! Hör du nu?
J: Jag hör älskling haha!
S: Sötnos kom hit? Jag vill knulla med dig okej?
FF: TJENA SEBBUZ UNDER BORDET! HAHAAAAA!! SEBBUZ-UNDER-BORDET!
J: Men Sebbuuuz jag kan inte! Min farsa slår ihjäl mig! For real!
S: Villru inte? Va jag inte bra inatt eller? Din jävla bög jag tror du är bög
J: Baby du var skitbra men jag kan inte fast jag vill
S: Va säjeru äru inte kåt din bög
J: Jo jag är jättekåt men jag kan inte!
S: Va jag inte bra eller? Fan jag spanka ju dig och slicka dig och så var så jävla het gumman, du var så jävla het när du använde den där gurkan!
J: ???
S: Mhhmmm baby jag vill smaka dina bröst kom kom nu!
J: Vad gulligt av dig, men vi kan vl ses imorn istället?
S: Lovaru att det blir knullelliknullullull då?
J: Jag lovar! Allt för dig baby heto grrr
S: Bra! Men du men du måste ju lova en sak till mig då
J: Mm?
S: Du måste suga av mig då! Annars går jag och sätter på nån annan nu på direkten! HON DÄR!!!
J: Jag lovar jag ska! Sätt inte på henne hon kommer bara bli gravid.
S: Aha?
J: Japp. Men vi ses imorn gubben!
S: Ringer dig älschkLING!
FF: ÖÖHHH ähhhh NÅN SOM VILL STRUUWLA?


Gurka? Jaså? Det är därför jag har så ont idag... Jaja, slut på snuskpratet. Nu vet ni iallafall mina planer för imorgon. Förresten, Sebbuz är inte min pojkvän! Han är en blandning av pojkvän, kompis, strul men mest kk tror jag.

Nu ska jag ta mig en cigg tror jag. Marlboro Light, det är sexigt det.

Kommentarer
Postat av: Patrik

DU GÖR MIG KÅT BABY!

2008-04-02 @ 16:57:22
Postat av: Narre ♥♥♥

haHAHAHAHAH!!!!!!!

2009-11-08 @ 15:57:22
URL: http://narremee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0