Nödläge!!!!

Oh my god, ska möta upp Ellix, Ralle, Jessca, Bianci, Martin och Schwejni (Schwejni bebi I luv u mest!) om typ två timmar och jag kan inte hitta min foundation! Gah måste ha den NU annars kommer jag inte hinna sminka klart mig, cphora. Och jag vägrar att träffa dom utan min foundation liksom... min foundation är min soulie och min finaste vän. (Dessutom kan jag inte hitta mina Victorias Secret-trosor!)
Hur ska jag göra?! Kan man använda skokräm tror ni?

Okej får ta en rökpaus och fundera på hur jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså du är väll oseriös?

2008-03-28 @ 16:32:34
Postat av: !

Asså fjortisar är inte så som du verkar tro, det är bara wannabe som vill vara något som håller på sådär! Starkar unge :)

2008-08-08 @ 11:35:35
Postat av: Anonym

OMG, skämmer bort sig fan :S värsta tabben .O

2009-01-12 @ 19:15:02
Postat av: Fjåårtizzzzzzzz

Asså rööker du??!

2009-11-05 @ 18:24:24
URL: http://narremee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0