I'm so damn fine

Tjoozaaan ,, ,,, ,,,, ,,,     ,,,,,,,,.... !

Idag har jag varit i stan och köpt upp fjortisförrådet litegranna. Köpte ju lite smink igår asså dådå så idag har jag köpt kläder också! Min farsa är stenrik och det är ifrån honom jag får alla pengar om ni undrar. Så idag har jag köpt: 

En mörklblå UCLA-munktröja
Två Canada-tröjor, en röd och en blå
Ett par gråa KSS-byxor. Vad står KSS för egentligen? Kattig, Slampig, Slynig? Skulle passa mig!
En grön SVEA-mössa (har redan svart, röd, blå och rosa)
En mörkröd skjorta från H&M. Ska ha den superuppknäppt så man ser mina små spetsbehåar (har storlek 75 A). Sexigt va? Fjortis-boysen kommer dregla sönder sig!
Ljusbrunt löshår som ser väldigt plastigt och fint ut
Ett leopardlinne
Ett leoparddiadem
Leopardballerinaskor
En rosa Henry Loyd-regnjacka
En mörkbrun Longchamp-väska

Det var väl det det om jag inte minns fel! Älskar att shoppa, det är drogen i mitt liv. Ja förutom att röka, supa, ha sex, mina gyylliga vänner, mobilen, smink, lustgas och Donken.

Älskar eeeeerrrrrr


Tjoozaaan = Shosan = Hejsan på turkiska? Arabiska? Spela roll det låter ju så coolt


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej din nörd!

om du har en asrik pappa så säger man inte sådär, ofint som fan!!!
Och A-kupa är den minsta kupan man kan ha, och 75 betyder att du är fet eftersom det är längden runtom, SUCKER!

2008-04-01 @ 14:33:34
Postat av: Fjortis

Carro; Ursäkta vem e nörd här ?! Vadå ofint som fan, är du drottning Silvia elle vaaaad ? Jag VET att A-kupa är minst, troru jag e dum i huve eller ? Och 75 betyder inte att man e fet , för det är den normala storleken som typ de flesta modeller som Adriana Lima har tex ...
daah du vet ju fan ingentiiing ! Jag lovar att du sitter där hemma med finnar , glasögon o en fet mage o gillar att "lära andra"... såååå töntigt ...

2008-04-01 @ 17:48:57
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se
Postat av: Carro

ja, få se nu....det är nog DU som är nörden! Men modellerna har inte A-kupa, så man kan nog säga att du är fet... Men ska inte du gå och leka med dina asfula kompisar nu och typ blondera sönder era hår!? Du är en nolla och det vet du och jag skrattar åt dig och ditt äckliga liv! *Puss gumman!

2008-04-02 @ 16:48:20
Postat av: Carro

Du har inget att säg nu va!? Jävla tönt!

2008-04-05 @ 01:13:28
Postat av: elin

hej (:

vart köper man leopard linne och canada ? letat överallt. ;O

2009-02-02 @ 22:43:29
Postat av: Alex

Och adriana lima har a kupa kanske ? haha njaae, och med tanke på din ålder så är du fet i så fall ja ^^

2010-03-30 @ 05:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0