I wanna touchie touchie

Idag har jag varit superseg!

Igår runt klockan nio ringde Micha bejb och frågade om jag ville hänga med på en fest vid Brommaplan. Det var typ hennes storebrorsas kompis som hade festen, och jag sa självklart bitch så kommer jag! Så jag duschade, bytte om och fräschade till sminket och halv elva mötte jag upp Micha och hennes kompis Elena vid Brommaplans tunnelbanestation. Det tog typ en halvtimme för oss att hitta till festen, fast den bara låg två minuter därifrån! Bara för tat vi är så virriga, thihihi. Och då hade vi knappt druckit något ens, bara en starköl var typ!
När vi väl kom dit var festen galet bra iallafall. Här är lite feststatistik:

Alkoholen: 4/5. Massa gott att välja på! Drack det mesta av det mesta. Lite häxa, ordentligt med vodka, öl, vin och min favorit xider. Ja jag drack i princip allt.
Folket: 5/5. Det var ju mest folk i den åldern om Michas storebrorsa, 18 år alltså. Det var väl folk mellan 14 och 20 där gissar jag på. Alla var hursomhelst sjukt roliga och vilda! Dessutom är Michas brorsa så jävla het.
Lokalen: 3/4. Var ju inte så himla stort, men helt okej.
Tiden: 4/4. Var där mellan elva och klockan tre typ! Riktigt bra.
Killarna: 5/5. Ska jag vara ärlig gillade alla mig och jag strulade med ungefär 29 människor där. (27 av dem var killar och 2 av dem tjejer som ni kanske kan räkna ut.) Tror jag hade sex två gånger också.

Heeeeelt vild kväll! Som tur var kom inte polisen...
Idag har jag haft en hemsk baksmälla och levt på coca-cola light och billys pan pizza. Usch måste börja banta igen så fort baksmällan är borta!


Kommentarer
Postat av: ...

Kul o veta att du hade sex 2 gånger...

2009-08-11 @ 13:13:43
Postat av: Fjortizzar !B å Z

Hur gammal e ru???

Snygg blogg!

Herå!<33

2009-12-08 @ 17:31:38
URL: http://fjortizzzw.blogg.se/
Postat av: mimmi

heii !

besök min & min bästis blogg på

www.mimmiogmarie.blogg.se



videoinlägg & mycket bilder !

2010-01-12 @ 18:58:04
URL: http://mimmiogmarie.blogg.se/
Postat av: Alex@heavenly metal crew

Jag bara BÖNAR OCH BER för världens och framtidens skull att detta inte är seriöst, för då är de fan illa ;(

2010-03-26 @ 01:36:43
URL: http://www.heavenlymetalcrew.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0