Svar på kommentarer!!!

Blogg.se har ju inte funkat på ett par dagar men nu är jag back on crack, som alla andra iochförsig, thihiw. Har fått mycket fler läsare och kommentarer de här denaste dagarna, sååå kul! Vill bara säga: Jag är INTE fejk! Varför skulle jag vara det? Tror ni verkligen att nån tönt sitter och tänker ut alltdethär varje dag eller? Så dumma. Nej jag har inte bilder på mig eller mina kompisar, för att jag vill vara anonym. Det är för att förut hade jag en annan blogg där som jag snackade skit om två tjejer i en annan skola (den ena är hon Micha jag pratade om förut), de fick reda på det och ringde mina föräldrar! Jag menar, såå omoget. Det är deras fel att de är äckliga horor. Iallafall, jag fick utegångsförbud från mina föräldrar i två veckor och blev avstängd från min skola i en vacka, plus att Michas brorsa sökte upp mig och slogmig i ansiktet så att jag spräckte ögonbrynet. Det är därför jag är anonym nu. Och vissa av namnen är på låtsas också, men mina närmaste vänner vet om bloggen.

Och du som frågade vart man kan köpa Canadatröjor: Man kan köpa de på Homerun för 649 kr. Tack för en normal kommentar gumman hihi!

Ni vet att ni älskar mig,
Fjårtizhoeew

Kommentarer
Postat av: Billy

Woops.. Ser att du verkar ha en rätt bra anledning till att fortsätt avara anonym? ;D

2008-04-01 @ 18:30:33
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se
Postat av: Sara

Aaahw, tack darl' § :)
Jag funderar på att köpa en ljusblå canada hood'is, är det fult eller fint :O ? Jag behöver hjäääälp, ahahhaw (a)

2008-04-01 @ 23:12:54
Postat av: Emma

vaddå?slog en kille dig? sjuuuukt!love yaa§§§

2008-04-02 @ 16:21:34
Postat av: Fjortis

Sara; Varsågoowd (: Asså det är inte fult men jah tycker det är finare med andra färger ! Men gör som du vill ! (; §§§
Emma; MMHM VET! Love ya 2 §

2008-04-02 @ 19:24:03
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se
Postat av: emokid

YÄH

2009-02-03 @ 10:30:43
Postat av: Anonym

haha yeah

2009-05-17 @ 00:37:42
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se/
Postat av: zARAAWH

ame de e klart vi fattar gumm<3 jag o bellaahw visar oss ju men vi har ju inte nördar som läser vår bloggtyp....sååå

2009-12-27 @ 20:50:12
URL: http://fjortizzzw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0