De här människorna asso...

Idag kom en tjej (fjortis, fast rätt ful!) fram till mig när jag och Paowlina stod och väntade på bussen från skolan och ba:
- Asså ursäkta, får jag bara fråga dig en sak?!
Och jag ba
- Mmmm va vill du?
- Vem FAN tror du att du är egentligen?
- Ursäkta?! Vadfan är det med dig?!!!
- ... Inget.
- Va?!
- Äru döv, inget.
- Men stå inte bara och se dum ut din jävla hora, du ville mig nåt! Säg det då!
- Alla vet hur jävla äcklig du är och vad du gör! Att du typ super och har sex hela tiden ditt cp. Du kanske ska tänka lite på ditt rykte.
- Jaha, så du bara stod där borta och såg mig och tänkte "Men gud, jag måste bry mig lite om hennes liv! Jag tror jag går och säger åt henne, hjälper henne liksom". Va?! Tänkte du det eller?! För isåfall så kan du SKITA i det! Ska du komma fram och mucka ska det vara för NÅT VETTIGT, fattar du det?!
- Aaahmen guu...
- Lilla jävla gumman du kanske ska börja bry dig om ditt liv istället för andras?! Låter det smart? DITT JÄVLA MONGO STICK HÄRIFRÅN INNAN JAG RINGER MINA KOMPISAR I TENSTA!!!!

Och den lilla losta bruden bara tittade på mig, spottade vid mina fötter och gick. Man ba snälla...!!! Låt mig vara ifred, sköt era egna liv! Jag och Paowlina stod och asgarva skitlänge efter hon hade gått tillbaka till sina små kompisar och såg fett sur ut. Hahaha! Om du läser det här: FUCK YOU DIN FITTA! DINA BRÖDER KOMMER KNULLA DIG BAKÅT HELA VÄGEN TILL HELVETET!
Självklart har jag inga kompisar i Tensta men jag brukar säga det om någon muckar haha...


Anyway så är jag hemma hos Paowlinizeen nu! Skriver mer sen kanske.
Sex §§§§

Kommentarer
Postat av: Lindaw

Sånt händer tyyp migh hela tidewn ockzåå!Har dom liksome inget bättre föhr siig!? Du är bäzzt gumman!älskareejj!§§§

2008-04-03 @ 20:42:34
Postat av: Lisa

Du skriver för sällan!!!

2008-04-04 @ 22:09:26
Postat av: Ullis

assåw palla tjejeen som ba kaxadee mott diig!!!

2008-04-05 @ 11:42:27
Postat av: Billy

hahaha! attitydprolem?

2008-04-07 @ 17:33:13
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se
Postat av: Anna

Det är så uppenbart att den här bloggen är fejk!
Ingen äkta fjortis erkänner att dom är fjortisar(dom är typ coolast i världen i sina egna ögon) plus att du gör allting så himla extremt.
Om du ska göra en fejk fjortisblogg så borde du har gjort den bättre.

2008-04-09 @ 21:23:41
Postat av: Caroline

Jag tänker se förbi det faktum att du kallar dig själv fjortis (du kan ju lika gärna vara nån uttråkad 17-åring som vill driva med dom små jävlarna). Du skriver rätt bra, fast det är booooooooooooooooooooring att läsa om vad du åt till lunch. kram

2008-04-11 @ 07:21:05
URL: http://silvermoln.blogg.se
Postat av: BarbieBellaW.blogg.se

HAHA KUL BLOGG...:D

2008-05-02 @ 16:25:29
URL: http://barbiebellaw.blogg.se
Postat av: BarbieBellaW.blogg.se

hahahah msn?

2008-05-31 @ 00:52:35
URL: http://barbiebellaw.blogg.se
Postat av: Fjortis

HALLÅ TJEJER OCH KILLAR! VET INTE OM DET ÄR NÅGON SOM LÄSER DEN HÄR LÄNGRE MEN MEN KAN VÄL ÄNDÅ SKRIVA. KAN INTE SKRIVA ETT INLÄGG FÖR JAG HAR GLÖMT LÖSEN MEN JAJA.

JAG ÄR FEJK!

ELLER FJORTISNUMBERONE ÄR FEJK! INTE FÖR ATT JAG HATAR FJORTISAR, DE ÄR BARA VÄLDIGT TACKSAMMA ATT DRIVA MED :)

TYCKER DOCK ATT DET ÄR PATETISKT MED FOLK SOM SKRIVER "DU ÄR JU TRAGISK", "DITT LIV ÄR PATETISKT" "lÄGG NER BLOGGEN" "JAG HATAR DIG" "DÅLIG BLOGG"! DET ÄR RIKTIGT CP OM MAN SÄGER SÅ.

ANYWAAYYYS, LÄS FRÅN BÖRJAN OM NI INTE GJORT DET, TYCKER SJÄLV ATT JAG HAR SKRIVIT RIKTIGT RIKTIGT ROLIGT ;D





PUSS PÅ ALLA GLADA, FJORTISAR, TÖNTAR, EMOSAR OCH ALLA NO-LIFERS OCH JAG! :)

NI VET ATT NI ÄLSKAR MIG!



/FJORTIS





(LÄS BARBIEBELLAW.BLOGG.SE, HON HAR SNOTT LITE FRÅN MIG MEN SKA INTE VARA EN BITTERFITTA NU. HON SKRIVER KUL! :))

2008-06-15 @ 01:57:13
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se/
Postat av: Emaaaa

Asså, man märker att den är fejk, du tar i för mycket, övedriver! Även ifall fjortisar håller på sådär kulle de knappast skriva om det!! och förresten håller de inte på sådär! =)

2008-08-08 @ 11:53:21
Postat av: Fjortis

Emaaaa: Jga vet, det var ju själva meningen! Jag överdrev asmycket och ändå så var det massor som trodde på mig och att det var sant..

2008-08-16 @ 10:38:29
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se/
Postat av: Tanya

asså shiit typ inget liv OMG

2008-08-29 @ 21:53:15
Postat av: louise

åhw, jag som trodde du var seriös . jag gillade dej & tyckte du verkade najs,tängte liksom fråga om pea & msn .. ajja, puss <3, i löwe fjortis <3

2008-08-31 @ 17:01:55
Postat av: Alle

Men Barbiebella har ju skrivit typ EXAKT samma grejer som dej. Vem har tagit av vem, eller är du båda. Först tyckte jag hennes blogg var ball att läsa, men sen blev den lika extrem som denna!

2008-09-16 @ 15:10:30
Postat av: louise

Det här är lite väl överdrivet! -_-

2008-10-17 @ 22:34:51
Postat av: Fjortis

Tanya: det har du rätt i

Alle: Jag vet, och det är hon som har tagit från mig! Men för mig gör det inget.

Louise: det är meningen att det ska vara överdrivet smartass, jag trodde egentligen inte att någon skulle gå på det, men tydligen...

2008-10-31 @ 11:16:53
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men barbiebellaw har ju lösen. Vad är lösenet? <3

2008-11-15 @ 23:12:54
Postat av: Josefin

Men barbiebellaw har ju lösen. Vad är lösenet? <3

2008-11-15 @ 23:13:13
Postat av: Fjortis

Ingen aning hon lade till lösenordet när jag skrev här att hon var fejk..

2008-11-27 @ 18:00:33
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se/
Postat av: alice

Asså jag har en grej att säga skaffa ett liv och vadå tensta omg jag har kontakter från tumba tensta och rinkeby vad fan a jag skulle fan göra samma sak som den där tjejen !!!!

2009-01-29 @ 07:52:24
Postat av: diana

Du känner ingen i tensta och att du driver att du känner nåra kompisar där (fejk) och du asså skaffa pea det är fjortis sida okej och jag har åxå en grej att säga skaffa ett bra liv (som den där tjejen sa)

2009-01-29 @ 14:08:56
URL: http://blondinnen.blogg.se/
Postat av: gf

vad är blondinbellaw's lösen på bloggen :)?

2009-02-03 @ 17:42:18
Postat av: nån, hahahahaha

Vilken otrolig stor loser hon måste vart inte jävla klok asså

2009-02-05 @ 20:14:33
Postat av: Anonym

hahaha rolig blogg :)

mwha , äru fejk ? bloggen som var så rolig och du skriver aldrig mer .. :(

2009-02-07 @ 21:45:26
Postat av: Anonym

kan nåågon säga vad blondinbellaw's lösen är :(

2009-02-27 @ 19:41:24
Postat av: Ayda

asså palla om den här bloggen är inte fejk så är du en patetisk överdriven bortskämd nolifer not miss perfect hora. Du tror att du är omtyckt men har du ens fattat dina kommentarer? Jutte du kan inte förstå saker för att din iq är noll som du erkände oxå och du är kanske dumi huvudet för att du skolkar så du kan röka, dricka, knulla, strula och sminka dig. <tror att du är så ball me din victoria secret trosor du aknju gå och anmäla dig till en strippklubb. Palla vara du du kommer ha en pretty fucked up life när dina föreldrar dör har du inga pengar bara arv pengar och du kommer att supa upp dom. have a pretty fucked up life biatch cuz it aint gonna get any better.

2009-03-15 @ 19:29:31
URL: http://lilcuz.blogg.se/
Postat av: trööttt

asså är du dum i huvudet? hon/han ( har ingen aning :S ) sa ju att det fejk! hahahah och vilken liv att sitta och tracka andra :? hahaha jag tyckte bloggen var grymt rolig även fast jag visste att bloggen var fejk :) hahahha och så jävla kul att se komentarena. fan vad alla har damp!

2009-04-15 @ 11:27:18
Postat av: Narre ♥♥♥

Chachaaaa alla fjåårtizzar!!Älzkar bara fjårtizz Dunk!! kolla inn min blogg!!!

2009-11-08 @ 15:47:31
URL: http://narremee.blogg.se/
Postat av: Alicia

omg, haha, sjuk tjej! ;)



Din blogg är jätte bra, men ska du inte ha en header? <3

2010-01-06 @ 16:03:18
URL: http://aliciahz.blogg.se/
Postat av: Narre

''FJORTISEN'' HAR LAGGT NER DENHÄR BLOGGEN.

HON GLÖMDE VAD LÖSENET VA,AXEPTERA DET

2010-01-22 @ 16:46:18
URL: http://narremee.blogg.se/
Postat av: Alex@heavenly metal crew

Jag söker ett offer till min satanistiska ritual i Los Angeles där vi ska döpa om mig i namnet av satan. Men till detta behövs då ett par liter blod, eller ja, en liter till döpandet och resten dricker vi. Sedan vill vi festa på och tortera någon, eller ja de vill vi nog göra innan. Varför? Jo för jag njuter av sånt, och nej man är inte emo för man gillar det. Men metal, kanske hmm, all that remains suicide silence och gamla klassiska 90 tals mayhem, när dom hade pelle (dead) ohlin som sångare, dra på satan de va en grabb det! Hör av er vid intresse i alla fall

2010-03-26 @ 02:18:58
URL: http://www.heavenlymetalcrew.webs.com
Postat av: Anonym

Asså jag hatar emosar,dem e helt enkelt bara helt cp och varför ska man ha snart och rosa hår??

Asså gör nått vettint av ert liv!Huh? Gillar du att dricka blog eller skriver du bara sånt för att du vill försöka vara ''läskig'' / ''tuff''??

Torter någon?!

2010-03-31 @ 18:42:45
Postat av: Anonym

GÅ IN PÅ MIN BLOGG! www.wilmalundqvist.blogg.se

2010-07-17 @ 22:53:43
URL: http://wilmalundqvist.blogg.se/
Postat av: Hej<3

Asså, man märker ju att de är liite fejk, men asså, de är endå en bra blogg, skön att läsa liksom, ja tkr du ska fortsätta, och senare kanske skaffa en riktigt seriös blogg?



Aah tackk för miig kramkramkram;*<3

2010-10-10 @ 19:15:21
Postat av: .

Asså gud du har inte lagt upp en ända bild på dig.. ofta du e fjortis du e säkert bara en sån fjortis-wannabe

2011-06-14 @ 20:06:42
URL: http://.
Postat av: no name :D haha

Hej :)

Jag hade typ tråkigt & bara sökte runt lite & så kom jag till den här bloggen! <3 jag läste lite & tyckte den var asskön ju..men sen såg jag alla kommentarer. Palla liksom :D sluta trackasera henne ok? :D sjukt roligt med alla som får typ damp :D

hahaha...

2011-08-20 @ 13:17:36
Postat av: tiepmathiiw

assa alla som säger att man är fjortisar är WB FJORTIS SÅ DU DIN JÄVLA FJORTISNUMBERONE DU ÄR EN WB SÅÅ DAHH

2012-01-14 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0